Özhan Marketler Zinciri, Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nun düzenlediği Perakende’nin En Başarılı Fikirleri (PEF) yarışmasından yine ödülle döndü. Geçtiğimiz yıl Yeşil Nokta projesi ile yılın En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi ödülünü alan Özhan, bu yıl da "En İyi Mağaza Tasarımı Ödülü"nün sahibi oldu. Toplamda altı kategoride Türkiye’nin dört bir yanından yerel zincirlerin katılımıyla gerçekleşen yarışmada Özhan, aldığı ödülle Bursa’nın gurur kaynağı oldu. İstanbul Haliç Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen "Yerel Zincirler Buluşuyor 2015" kapsamındaki yarışmanın ödül töreni etkinliklerin son günü düzenlendi.
Mağazalarda hayata geçirdikleri uygulamalarla alışverişi keyifli hale getirdiklerini dile getiren Özhan Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Ayşen Yılmaz, "Her iki uygulamamızda da dostlarımızın karar alma süreçlerinde en doğru kararı almalarında yardımcı olmak bizim temel amacımız. Görsel anlamda da dikkat çeken çalışmalarımız en kaliteli ürünü en iyi hizmetle sunmak için hayata geçirildi" dedi.
TPF tarafından yılın "En İyi Mağaza Tasarımı" ödülüne layık görülmelerinden mutluluk duyduklarını dile getiren Yılmaz, "İş ortaklarımıza bu anlamda örnek olmak ve dostlarımız için katma değer sağlayan çalışmalarımızın ödülle taçlandırılması bizim en önemli mutluluk kaynağımız" dedi.