“TSE EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetimi Sistemi” kapsamında gerçekleştirilen Yönetimi Gözden Geçirme toplantısında; Kalite, Satın Alma, Özhan Akademi, Kurumsal İletişim, Satış Pazarlama, İnsan Kaynakları, Denetim, Üretim, Mali İşler, Market Grup Müdürlüğü, Bilgi Teknolojileri, Lojistik, İdari Ve Teknik İşler, Saha Satış, Kalite Yönetim Sistemi birimlerinin süreçleri ele alındı.
Bursa Ticaret Borsa’sında yapılan toplantıya Özhan bölüm müdürleri katıldı. Düzenlenen toplantıda 2021 yılı değerlendirmesi ve 2022 yılı için planlanan hedeflere yönelik birim yöneticilerinin hazırladığı sunumlar değerlendirildi.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Özhan Marketler Zinciri genel müdürü İbrahim Özhan YGG toplantı sonuçlarına göre birim bazında artılar ve eksikliklerin tespiti ve nasıl bir yol haritası oluşturulması gerektiği noktasında toplantının önemli kazanımlar sağlayacağını söyledi.
Özhan toplantıda yaptığı konuşmada kalite süreçlerinin doğru yönetilmesinde bütün birimlerimizin üzerlerine düşeni yapmaya çalıştıklarını belirterek şunları söyledi: “Yönetimin Gözden Geçirmesi ile ilgili 2021 verileri önümüze serilmiş oldu. Bu toplantıda biz neredeyiz, hangi aşamadayız, zayıf ve güçlü yönlerimiz, kalite süreçlerinde eksik yönlerimizi daha nasıl iyileştirebiliriz, konularında tüm yılı kapsayan bir yıl sonu karnesi ortaya çıkacak. Bu veriler bir önceki yıla kıyasla iyileşmelerin artarak devam ettiğini gösteriyor ve durum bizleri mutlu ediyor. Bu anlamda emeklerinden dolayı yönetici arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Veri bazında olumlu yönde ilerleme kaydeden birimlerimizde görülen ortak nokta, yöneticilerin aidiyet duygusunu içselleştirmiş olmalarıdır. İyileşmeyi ya da kalite süreçlerinde sürekliliği amaç edinmek kazanımları da beraberinde getiriyor.” diye konuştu.